loader
Alman turist 'Beni çöpe atın' yazılı notla ölü bulundu

Alman turist 'Beni çöpe atın' yazılı notla ölü bulundu

Antalya'nın Alanya ilçesinde yerleşik yaşayan 57 yaşındaki Alman uyruklu erkek turist yalnız kaldığı evinde ölü bulundu. Turistin evinden "Beni çöpe atın" yazılı kağıt çıktı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde yerleşik yaşayan 57 yaşındaki Alman uyruklu erkek turist yalnız kaldığı evinde ölü bulundu. İntihar ettiği şüphesi üzerinde durulan Alman'ın evinde "Benim anne, baba ve kardeşler öldü. Benim et çöpe atıyorsunuz en güzel" ve "Türkiye her şey için teşekkür ederim" yazılı not bulundu.

Olay, sabah saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi Selam Sokak üzerindeki Yosun1 Apartmanı'nın 3. katındaki dairede meydana geldi. Yalnız yaşayan Alman uyruklu Uwe Szramek'ten (57) bir süredir haber alamayan komşuları durumu polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri savcılıktan alınan izinin ardından çilingir yardımıyla kapıyı açarak Alman turistin evine girdi. İçeri giren polis ekipleri evin banyosunda Uwe Szramek'i ölü halde buldu. Yapılan incelemelerde Szramek'in vücudunun isle kaplı olduğu ve çevresinde çok sayıda mangal kömürünün bulunduğu tespit edildi.

"BENİM ET ÇÖPE ATIYORSUNUZ EN GÜZEL"

Evde yapılan aramalarda ise, "Benim anne, baba ve kardeşler öldü. Başka akraba yok, belki siz beni yabancılar mezarlığına koymak istersiniz ama gerek yok. Benim et çöpe atıyorsunuz en güzel! Teşekkür ederim" ile "Türkiye her şey için teşekkür ederim. Benim Yamaha motosikleti temizlik için ev sahibine bırakıyorum" yazılı 2 not bulundu.

CESET ANTALYA ADLİ TIP KURUMUNA GÖNDERİLDİ

İntihar şüphesi üzerine durulan Alman turisttin cesedi savcılık incelemesinin ardından kesin ölüm nedeni belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

 

KAYNAK: https://www.haberler.com/alman-turist-beni-cope-atin-yazili-notla-olu-12340899-haberi/


Etiketler: Uwe Szramek Alanya Antalya Akdeniz Ölüm

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Tütüncü’den öğrencilere karne hediyesi

Kepez Belediyesi’nin halkın kullanımına kazandırdığı DokumaPark’ta açılan Anadolu Oyuncak Müzesi, karnesini getiren tüm öğrencilere yarıyıl tatili boyunca ücretsiz hizmet verecek.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün hayata geçirdiği örnek projelerden ...

Başkan Turgay Genç mezun olduğu Çağlayan Lisesinin Kariyer Günleri’ne katıldı

Başarı hikayesini öğrencilerle paylaştı
Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, mezun olduğu Çağlayan Lisesi'nin öğrencileriyle bir araya geldi. Öğrencilik anılarını anlatan Başkan Genç, Çağlayan Lisesi'nin kuruluşunun 50. yılı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte &ou...

YÖRSİAD, ANTALYA ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI İLE YARDIMA KOŞTU

YÖRSİAD (Yörük Sanayici ve İş Adamları Derneği) her yıl olduğu gibi bu yıl da Runatolia’da yer alarak, koşarak eğitime destek verdi. YÖRSİAD Başkanı M.Aykut Ege ve Yönetim Kurulu Üyeleri, ANTÇEV ( Antalya Çağdaş Eğitim ve Kültür Vakfı ) adına koşarak, bağışları ile kız &ou...