loader
Alman turist 'Beni çöpe atın' yazılı notla ölü bulundu

Alman turist 'Beni çöpe atın' yazılı notla ölü bulundu

Antalya'nın Alanya ilçesinde yerleşik yaşayan 57 yaşındaki Alman uyruklu erkek turist yalnız kaldığı evinde ölü bulundu. Turistin evinden "Beni çöpe atın" yazılı kağıt çıktı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde yerleşik yaşayan 57 yaşındaki Alman uyruklu erkek turist yalnız kaldığı evinde ölü bulundu. İntihar ettiği şüphesi üzerinde durulan Alman'ın evinde "Benim anne, baba ve kardeşler öldü. Benim et çöpe atıyorsunuz en güzel" ve "Türkiye her şey için teşekkür ederim" yazılı not bulundu.

Olay, sabah saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi Selam Sokak üzerindeki Yosun1 Apartmanı'nın 3. katındaki dairede meydana geldi. Yalnız yaşayan Alman uyruklu Uwe Szramek'ten (57) bir süredir haber alamayan komşuları durumu polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri savcılıktan alınan izinin ardından çilingir yardımıyla kapıyı açarak Alman turistin evine girdi. İçeri giren polis ekipleri evin banyosunda Uwe Szramek'i ölü halde buldu. Yapılan incelemelerde Szramek'in vücudunun isle kaplı olduğu ve çevresinde çok sayıda mangal kömürünün bulunduğu tespit edildi.

"BENİM ET ÇÖPE ATIYORSUNUZ EN GÜZEL"

Evde yapılan aramalarda ise, "Benim anne, baba ve kardeşler öldü. Başka akraba yok, belki siz beni yabancılar mezarlığına koymak istersiniz ama gerek yok. Benim et çöpe atıyorsunuz en güzel! Teşekkür ederim" ile "Türkiye her şey için teşekkür ederim. Benim Yamaha motosikleti temizlik için ev sahibine bırakıyorum" yazılı 2 not bulundu.

CESET ANTALYA ADLİ TIP KURUMUNA GÖNDERİLDİ

İntihar şüphesi üzerine durulan Alman turisttin cesedi savcılık incelemesinin ardından kesin ölüm nedeni belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

 

KAYNAK: https://www.haberler.com/alman-turist-beni-cope-atin-yazili-notla-olu-12340899-haberi/


Etiketler: Uwe Szramek Alanya Antalya Akdeniz Ölüm

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Muhittin Böcek EMITT Fuarı’na katıldı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, İstanbul’da bu yıl 24’üncüsü
düzenlenen dünyanın en büyük turizm fuarlarından biri olan Doğu Akdeniz Uluslararası
Turizm ve Seyahat Fuarına (EMITT) katıldı. Başkan Böcek, “Antalya’nın 2020 yılında...

9. GÜNDEKİ EYLEMDE CHP YİNE ORADA

9. GÜNDEKİ EYLEMDE CHP YİNE ORADA


7 yıl önce Best Haber

Antalya halinde eylem 9’uncu gününde hız kesmeden devam ediyor.

Eylemin devam etmesi halinde sadece Antalyalı kamyoncularımız değil, tüm tarım sektörünün de zarar göreceğini belirten kamyoncular; “Zaten, artan maliyetler altında ezilmekteyiz, sektör olarak son 17 yıldır her şeye y&uu...

Büyükşehir ekipleri kar kış dinlemiyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi Korkuteli İlçesi’nde bulunan grup yollarında bakım, onarım
ve yenileme çalışmalarına kış şartlarında da devam ediyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ekipleri, kar kış demeden
yol çalışmalarına devam ed...