loader
Ali Çetinkaya Caddesi güzelleşiyor

Ali Çetinkaya Caddesi güzelleşiyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Ali Çetinkaya Caddesi’nde peyzaj ve yeşillendirme çalışması
başlattı. Ekipler cadde boyunca birbirinden farklı türde bitkileri toprakla buluşturuyor.
Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yaptığı çiçek dikimi ile Antalya’yı her mevsim
güzelleştirmeye devam ediyor. Peyzaj çalışmalarına yaz-kış devam eden Antalya Büyükşehir
Belediyesi Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü ekipleri, cadde, bulvar, park, bahçe, kavşak,
meydan ve yol kenarlarını rengârenk çiçeklerle süslüyor.
CADDE RENKLENECEK
Ekipler, son olarak kent merkezindeki Ali Çetinkaya Caddesi’ni güzelleştirmek için kolları
sıvadı. Ekipler bitki ekimi öncesinde cadde üzerindeki peyzaj alanlarının temizliğini,
çapalama ve toprak tesviyesini tamamladı. Sonrasında cadde boyunca turunç ağacı,
pittosporum, zebrina (mor telgraf çiçeği) ve iresine gibi bitkilerin dikimi gerçekleştirildi.
Dikim sonrası ekipler bitkilere ilk can suyunu verdi.
ESNAF MEMNUN
Yeşil alanların büyük bölümü yenilenirken vatandaşlar ve bölge esnafı yapılan çalışmalardan
dolayı Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü yetkilileri
cadde üzerinde peyzaj ve bitki dikimi çalışmaların devam edeceğini söyledi.


Etiketler: ANTALYABÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ ALİÇETİNKAYACADDESİ PARKVEBAHÇELERMÜDÜRLÜĞÜ AKDENİZ ANTALYA ANTALYAHABER

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Kardeş kent protokolü imzalandı

Kardeş kent protokolü imzalandı


7 yıl önce Best Haber

Muratpaşa ve Isparta’nın 7 bin 500 nüfuslu ilçesi Gönen arasında ‘Kardeş Kent’ protokolü düzenlenen

törenle imzaladı. Törende imzaları Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Gönen Belediye

Başkanı Osman Kesmen attı.

Türk turizminin başkenti A...

Başkan Uysal, “Mutluluğumuz daim olsun”

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Konuksever Mahallesi’nde düzenlenen halk gününde, ilçede yapılan araştırmaların ilçe sakinlerinin yüzde 86’sının Muratpaşa’da yaşamaktan mutlu olduğunu ifade ettiğini belirterek, “Ne mutlu bize. Allah mutluluğumuz birliğimizi, beraberliğim...

 Hedef, Muratpaşa’nın hizmet ortalamasını bozmak

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Büyükşehir Belediye Meclisi’nde reddedilen ancak hem

vatandaşların kendi mülklerini kullanabilmesini hem de kamuyu milyonlarca liralık kamulaştırma

yükünden kurtaracak düzenlenmenin hiçbir şekilde ticarileşme gibi bir sonucunun olmadığı...